LV1: je leerproces begrijpen (zelfkennis)
Ik heb het idee dat ik het leerproces begrijp, ik weet wat er van me verwacht wordt ik begrijp de doelen die gesteld zijn. Het lijkt me wel prettig om mijn kennis meer getoetst te hebben.
LV2: grip hebben op je leerproces (zelfsturing)
Ik vind het altijd fijn om de opdracht goed te begrijpen. Ik lees het blokboek intensief door waardoor ik weet in welk deel het project we zitten en waar we naartoe gaan. Ik vond het aardig pittige stof om doorheen te komen en zie niet altijd de verbanden tussen het project en de verschillende vakken maar begrijp wel dat het noodzakelijk is om ook voor vakken als wiskunde om goed bij te blijven.
Ik vind het altijd fijn om de opdracht goed te begrijpen. Ik lees het blokboek intensief door waardoor ik weet in welk deel het project we zitten en waar we naartoe gaan. Ik vond het aardig pittige stof om doorheen te komen en zie niet altijd de verbanden tussen het project en de verschillende vakken maar begrijp wel dat het noodzakelijk is om ook voor vakken als wiskunde om goed bij te blijven.
LV3: analyseren, relateren, structureren
Dit zijn aspecten die ik fijn vind, ik vind het erg prettig om voor mezelf dingen in een bepaalde structuur te zetten, ik vind het alleen niet makkelijk om dit met een groep te doen. Het analyseren van een opdracht vind ik leuk ik moet alleen beter worden dit duidelijk weer te geven en beter inzien wat relevante onderwerpen zijn om te onderzoeken
Dit zijn aspecten die ik fijn vind, ik vind het erg prettig om voor mezelf dingen in een bepaalde structuur te zetten, ik vind het alleen niet makkelijk om dit met een groep te doen. Het analyseren van een opdracht vind ik leuk ik moet alleen beter worden dit duidelijk weer te geven en beter inzien wat relevante onderwerpen zijn om te onderzoeken
LV4: concretiseren
Ik heb gemerkt dat ik het lastig vind om samen met een groep iets concreet te maken. Meetbare aspecten weer te geven en informatie waar ik een conclusie uit heb gevonden te clusteren met andere conclusies.
Ik heb gemerkt dat ik het lastig vind om samen met een groep iets concreet te maken. Meetbare aspecten weer te geven en informatie waar ik een conclusie uit heb gevonden te clusteren met andere conclusies.
LV5: kritisch verwerken
Misschien ben ik te kritisch maar ik heb het idee dat er een betere analyse gemaakt had kunnen worden door mijn groep dat er meer ideeën hadden gegenereerd kunnen worden en dat er specifieker bewezen kon worden of er concepten haalbaar waren. Ik vond veel dingen rommelig gaan, maar als de beoordeling dan is geweest bleek het wel redelijk op orde te zijn.
Misschien ben ik te kritisch maar ik heb het idee dat er een betere analyse gemaakt had kunnen worden door mijn groep dat er meer ideeën hadden gegenereerd kunnen worden en dat er specifieker bewezen kon worden of er concepten haalbaar waren. Ik vond veel dingen rommelig gaan, maar als de beoordeling dan is geweest bleek het wel redelijk op orde te zijn.
LV6: samenwerken
Ik moet beter leren samenwerken en dingen meer los laten die niet in mijn taak liggen. Ik neem vaak de rol op me waarbij ik vertel wat de opdracht is, wat er verwacht wordt, wat de volgende stappen zijn etc. Ik moet meer vertrouwen in mijn teamleden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten